Nie podpisales linkow i nie wiem w co klikam. Utrudnia to analize.
Czy 80* to max do jakiej udalo Ci sie nagrzac auto.
Oprocz niedzialajacego EGR nic zlego z tych logów nie wynika.
Nie wiadomo tez czu grupa 000 jest wykonana w Basic Settings czy normalnie.
Co do braku mocy... wykonaj logi dynamiczne.
Przemek DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Przepraszam, ze nie podpisałem ops: może faktycznie nie dogrzałem auta... Grupa 000 robiona była w BS. EGR nie działa bo jest odłączony, klapa gasząca tylko została.
Trochę mnie nie było bo czasu brakowało.... Auto dużo paliło więc pojechałem na diagnozę do serwisu, o tego http://www.serwisdiesla.pl/ (podobno najlepszy w Rzeszowie). Panowie stwierdzili, że wszystko jest OK, jednak kazałem jeszcze sprawdzić wszystkie wtryski. Okazało się że leją i końcówki do wymiany. Zmienili końcówki, pojechałem się przewieźć, ale nie jestem do końca zadowolony, ma jakby muła. Zrobiłem logi:
EGR nie pracuje bo jest odłączony. Pominięty jest zaworek n18, działa tylko klapa gasząca. Dodam, że EGR nie jest zaślepiony, tylko przewód podciśnienia odczepiony od niego. Czy może to być powód "zamulenia"? bo mam wrażenie, że auto jakby za wolno przyspiesza. Słychać, że obroty rosną, silnik coraz głośniej ryczy, a przyspieszenie nie wzrasta, jak by przyczepa była zapięta...
Komentarz